-->

HijriDate

Thursday, June 15, 2006

Hari sedih dan gembira..

Gembira :
Ustaz zulkarnain dapat pulang pada hari yang telah dijanjikan selepas tertangguh 2 kali. Semoga beliau akan cepat sembuh seperti sediakala dan pulang ke mesir untuk meneruskan pengajian. Kami gembira melihat beliau sempat tersenyum ceria dan melambai2 kepada kami sewaktu di lapaangan terbang...Alhamdulillah (Sebenarnya saya takut ust zul tak dibenarkan naik ke kapal kerana beliau sebenaarnya belum bersedia 100% untuk berkerusi roda)
Sedih :
Paling sedih : Janji dengan ust zul dapat penerbangan special dengan streacher. Namun apakandaya, Allah yang menentukan segalanya. Beliau terpaksa pulang berkerusi roda. Tak tau nak kata apa. Sedih gila. Geram pun ada sebenarnya. Tapi saya tahu tentunya ada hikmah di sebalik ketentuanNya. Doktor tersalah tanda pada borang medical untuk penerbangan. Saya pun silap juga tak chek semula sebelum menghantarnya ke pejabat MAS. Alaa kulli haall..kalau saya chek pun bukan saya faham. Bahasa doktor2 ni!!
Terima kasih pada kawan2 yang membantu menguruskan Ust Zul dan tak putus2 mendoakan kesejahteraan beliau. Sepanjang urusan kes ni saya banyak menyusahkan banyak pihak antaranya encik arifin, encik abdullah pengarah MAS, Ust syukri dan tak lupa pada ahli bait ust zul spt ust yazid, ust zainan, ust musa, ust taufiq dan ust faizul hadi. Juga tak lupa pada ust hafiz maansor, ust hairi hamzah yang walaupun sedang sibuk exam dapat luangkan masa yang banyak membantu urusan. Juga pada semua sahabat2 tak dan nak tulis semua kat blogni.
Moga dibalas dengan kebaaikan oleh Allah Taala.
Saya pohon maaf di atas segala kekurangan dalam pengurusan kepulangan ust Zulkarnain. Harap maafkan.
Sedih juga : Tak bersedia lagi untuk imtihan akan datang. Cuaknya!!

1 comment:

Admin said...

Assalamualaikum..tadi taip komen kat sini tapi tak boleh boleh masukkan tag . Jadi ceklah kat yahoo mail ye..

Related Posts with Thumbnails