-->

HijriDate

Monday, June 12, 2006

Kenapa lama tak edit entry ust??

Dua tiga menjak ini banyak perkara yang membuatkan saya terhenti untuk mengarang:
1) Internet di rumah tak syaghal, jadi malas nak ke cc kerana kalau dah ke cc banyaklah kerje yang akan tertangguh. Bila la agaknya nak connect semula cc kat rumah ni. Harap ust Ghani dapat setelkan segera gamaknya.
2) Time kawan2 lain tengah exam, maka kawe lah yang perlu backup sebahagian besar kerje-kerjenya. Tak sabar nak bercuti untuk exam bulan 8 ni. Sekarangni tengah servry-servey siapa nak memangku tugas ni. Gamaknya adalah yang sudi nak memangkunya. Buat kawan-kawan, jangan tolak yer kalau anda bakal dipilih jadi pemangkunya. Tahun ni ramai yang bakal memangku dan dipangku. Tapi tu biasa dalam BKPJM. Kalau ada ahli yang nak pangku lakana ahsan.
3) Ust Zulkarnain ramlan(exco bendahari) sakit dan boleh dikatakan tenat juga. Banyak urusan yang perlu dibuat untuk memastikan beliau dapat pulang hari rabu ni (14 jun). (Tiket, ambulans ke airports, rawatansementara dan sampingan lain). Sudah 3 minggu beliau sakit dan mula serius seminggu yang lepas. Pohon doa kawan-kawan agar beliau cepat sembuh dan semua urusan dipermudahkan. Yang belum melawat sila lawat di rumah beliau di haiyu 10 (mahattah gamek).
P/s :
- Pohon doa sahabat-sahabat agar diri ini terus tabah menjalankan tugas pelajar dan.....
- Doakan untuk exam yang akan datang moga-moga najah bitaqdir mumtaz gamaknya. Prepare baru 5% jer. Cuak juga ni.
- Jumpa kawan-kawan di bazaria seri selatan (26-29 jun 2006) Medan terakhir sebelum saya bercuti untuk exam.

No comments:

Related Posts with Thumbnails